Generalforsamling

Indkaldelse til generalforsamlingen, som afholdes lørdag den 24. februar 2024 kl. 13.00, er den 8. februar 2024 udsendt til medlemmerne via mail.
Har du ikke modtaget indkaldelse, så kontakt foreningens næstformand, da det kan skyldes fejl i den opgivne mailadresse.

Her kan du se indkaldelse med dagsorden til generalforsamlingen som pdf-fil: Indkaldelse til generalforsamling 2024.
Vedtægter fra 2019 kan ses på siden “Vedtægter“.

Forslag mm. skal indsendes til formanden senest 8 dage før afholdelse af generalforsamlingen.
Se kontaktoplysninger på siden “Bestyrelsen” eller brug kommentarformularen på websiden.

Efter generalforsamlingen er der fra kl. 14.00 til ca. 16.00 foredraget: ”Ejendomshistorie på landet i 16-1700 årene – vejen til at nå længere tilbage med slægten” ved Ivan Kondrup, Spentrup.  Foredraget afholdes i samarbejde med FolkeUniversitet.

Se omtale af foredraget i programmet eller på foreningens website.
Generalforsamlingen er forbeholdt medlemmer, mens alle interesserede er velkomne til foredraget.

Praktiske oplysninger:
Sted: Multikulturhuset, Salen, Nørre Havnegade 15, 6400 Sønderborg.
Parkering: Den lille p-plads overfor Multikulturhuset har kun få pladser og tidsbegrænset parkering.
Der henvises derfor til parkeringsanlægget P-Huset på Nørre Havnegade (indkørsel overfor Hotel Alsik) eller til p-pladser under broen.